Administrator-Blocuri.ro

Activitatea de administrare profesionala de imobile pe care o desfasuam pentru clientii nostri are drept scop diminuarea cheltuielilor asociaţiei si cresterea gradului de confort al locatarilor.

Acestia vor plati mai putin, vor beneficia de servicii de inalta calitate si vor pierde mai putin timp cu problemele care apar in mod curent in cadrul imobilelor de locuit, lasand treaba grea in seama noastra.

Va punem la dispozitie personal acreditat cu studii de specialitate (economisti, tehnicieni, juristi) cu o bogata experienta in domeniul administrarii de imobile, oferindu-va intreaga paleta de servicii aferente acestei activitati:

  • Servicii de administrare financiara
  • Servicii de administrare tehnica
  • Servicii de reparatie si mentenanta
  • Infiintare si modificare asociatii de proprietari
  • Recuperarea restantelor la cotele de cheltuieli comune de la proprietarii cu intarzieri

Formular de contact

MILTON Imob Admin
Administrator Blocuri
Administrator Blocuri
  • 0728.709.707  0741.32.44.32
  • contact@administrator-blocuri.ro
  • Luni - Duminica 09:00 - 21:00

Ordinul MDRAP nr. 1058/2019 privind aprobarea continutului-cadru al statutului asociatiei de proprietari si al regulamentului condominiului


Ordinul nr. 1058/2019 publicat in Monitorul Oficial, Partea I, nr. 149 din 25 februarie 2019 realizat de Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice (MDRAP), trebuie adoptat la nivelul tuturor asociatiilor de proprietari pana la finele lunii septembrie 2019, obligatie inscrisa in lege.

Acest ordin contine modelul regulamentului de condominiu ce trebuie respectat obligatoriu in toate blocurile de locuinte si trebuie, conform Legii nr. 196/2018 privind asociatiile de proprietari, sa fie adoptat cel tarziu pana la 28 septembrie 2019.

Vechea lege nu impunea adoptarea unui regulament de bloc, insa nici nu interzicea existenta unuia. Asociatiile care aveau astfel de regulamente si pana acum trebuie sa se raporteze la modelul oficial de regulament pana la finele lunii septembrie 2019.

Regulamentul ce contine reguli de ordine interna si este aplicabil tuturor celor care locuiesc intr-un bloc (inclusiv chiriasilor) trebuie sa fie initiat de catre presedintele asociatiei sau de catre comitetul executiv al asociatiei de proprietari.

Apoi, trebuie dezbatut si adoptat in adunarea generala a asociatiei de proprietari cu acordul majoritatii proprietarilor. Dupa adoptare trebuie afisat la avizier sau trebuie inmanate tuturor proprietarilor copii conforme a acestuia in termen de sapte zile de la adoptare.

Noua lege nr. 196/2018 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de locatari si administrarea condominiilor


Detinerea unui apartament in cadrul unui imobil de locuinte, a unui spatiu de care sa te bucuri impreuna cu familia ta fara ca nimeni sa va deranjeze, poate fi una dintre cele mai mari bucurii ale vietii. Totodata, viata intr-o comunitate vine la pachet si cu o serie de drepturi si responsabilitati.

Toate acestea sunt prevazute in noua lege a asociatiilor de proprietari, Legea nr. 196/2018 privind infiintarea, organizarea si functionarea asociatiilor de locatari si administrarea condominiilor care aduce noi reglementari pentru proprietari, chiriasi, asociatiile de proprietari si asociatiile de chiriasi din condominii.

Aceasta lege a intrat in vigoare pe 28 septembrie 2018 iar vechea lege, nr. 230/2007 pe care a inlocuit-o, a fost abrogata.

Care sunt noile prevederi si care sunt implicatiile sale puteti citi in cele ce urmeaza.

 Citeste mai mult