Administrator-Blocuri.ro

Activitatea de administrare profesionala de imobile pe care o desfasuam pentru clientii nostri are drept scop diminuarea cheltuielilor asociaţiei si cresterea gradului de confort al locatarilor.

Acestia vor plati mai putin, vor beneficia de servicii de inalta calitate si vor pierde mai putin timp cu problemele care apar in mod curent in cadrul imobilelor de locuit, lasand treaba grea in seama noastra.

Va punem la dispozitie personal acreditat cu studii de specialitate (economisti, tehnicieni, juristi) cu o bogata experienta in domeniul administrarii de imobile, oferindu-va intreaga paleta de servicii aferente acestei activitati:

  • Servicii de administrare financiara
  • Servicii de administrare tehnica
  • Servicii de reparatie si mentenanta
  • Infiintare si modificare asociatii de proprietari
  • Recuperarea restantelor la cotele de cheltuieli comune de la proprietarii cu intarzieri

Formular de contact

MILTON Imob Admin
Administrator Blocuri
Administrator Blocuri
  • 0728.709.707  0741.32.44.32
  • contact@administrator-blocuri.ro
  • Luni - Duminica 09:00 - 21:00

Servicii de administrare tehnica


Aspectele tehnice ale administrarii unui imobil implica rezolvarea, luna de luna, a numeroaselor probleme care apar in cadrul imobilelor de locuit. Astfel, administratorul tehnic devine unii din oamenii cheie din cadrul asociatiei, persoana care trebuie sa aibe cunostiinte tehnice si capabilitati de comunicare foarte bune si, nu in ultimul rand, sa cunoasca foarte bine piata de bunuri si servicii. Avand o vasta experienta in domeniu, specialistii nostri va ofera cele mai bune servicii de administrare tehnica:

  •  Monitorizarea periodica a partilor comune si intocmirea la sfarsitul fiecarei inspectii a unui raport care va contine problemele constatate si propunerile de solutionare in vederea remedierii defectiunilor. Vor fi identificate inclusiv problemele aparute la instalatiile de folosinta comuna iar remedierea acestora va duce la eliminarea pierderilor care determina cresterea nejustificata a cheltuielilor
  •  Inspectarea cu acordul proprietarilor a proprietatii individuale in vederea constatarii defectiunilor aparute la instalatiile de uz comun
  •  Gasirea si supunerea spre analiza comitetului executiv a ofertelor furnizorilor de bunuri si servicii in vederea selectarii ofertei celei mai avantajoase
  •  Verificarea periodica a contoarelor de bransament conform prevederilor legale si in functie de normele metodologice de repartizare a consumurilor in vederea verificarii facturarii corecte de catre furnizori
  •  Verificarea periodica a contoarelor de apartament
  •  Procurarea materialelor necesare intretinerii imobilului
  •  Procurarea materialelor necesare reparatiilor curente ale proprietatii comune
  •  Urmarirea realizarii contractelor incheiate de asociatia de proprietari cu furnizorii de bunuri si servicii
  •  Supravegherea lucrarilor de reparatii si participarea la receptia acestora
  •  Controlul indeplinirii obligatiilor contractuale ale personalului angajat/contractat de asociatia de proprietari pentru curatenie, incarcarea si evacuarea gunoiului menajer si alte servicii