Administrator-Blocuri.ro

Activitatea de administrare profesionala de imobile pe care o desfasuam pentru clientii nostri are drept scop diminuarea cheltuielilor asociaţiei si cresterea gradului de confort al locatarilor.

Acestia vor plati mai putin, vor beneficia de servicii de inalta calitate si vor pierde mai putin timp cu problemele care apar in mod curent in cadrul imobilelor de locuit, lasand treaba grea in seama noastra.

Va punem la dispozitie personal acreditat cu studii de specialitate (economisti, tehnicieni, juristi) cu o bogata experienta in domeniul administrarii de imobile, oferindu-va intreaga paleta de servicii aferente acestei activitati:

  • Servicii de administrare financiara
  • Servicii de administrare tehnica
  • Servicii de reparatie si mentenanta
  • Infiintare si modificare asociatii de proprietari
  • Recuperarea restantelor la cotele de cheltuieli comune de la proprietarii cu intarzieri

Formular de contact

MILTON Imob Admin
Administrator Blocuri
Administrator Blocuri
  • 0728.709.707  0741.32.44.32
  • contact@administrator-blocuri.ro
  • Luni - Duminica 09:00 - 21:00

Administrare financiara


Serviciile de administrare financiara pe care vi le oferim sunt menite sa puna la dispozitia asociatiei fondurile necesare cheltuielilor curente si să asigure utilizarea lor legala si eficienta:
  •  intocmirea prin intermediul unui program specializat a listelor lunare de incasare a cotelor de intretinere aferente fiecarui apartament
    •  repartizarea sumelor facturilor de la furnizori si prestatori de servicii pe fiecare apartament in parte
    •  calcularea si repartizarea pe fiecare apartament in parte a penalizarilor aplicate de catre asociatie sau de catre furnizori
    •  calcularea si repartizarea pe fiecare apartament in parte a compensatiilor de caldura aprobate de primarie in sezonul de iarna
    •  calcularea in regim centralizat a consumurilor de apa rece si apa calda rezultate in urma citirilor date de catre proprietari / locatari
  •  actualizarea Registrelor Jurnal, Casa si Banca
  •  actualizarea Registrelor de Evidenta Fond Rulment si Fond Repartitii
  •  intocmirea foilor de varsamant / ordinelor de plata
  •  incasarea cotelor de intretinere aferente fiecarei unitati locative si emitere de chitante electronice pentru contravalorile acestora
  •  preluarea sesizarilor venite din parte proprietarilor
  •  plata facturilor catre furnizorii de utilitati si prestatorii de servicii
  •  intocmirea si depunerea declaratiilor fiscale pentru remuneratii asociatiei la Administraţia Financiara de care apartine Asociatia
  •  intocmirea statelor de plata
  •  efectuarea platii personalului angajat al Asociatiei la datele stabilite de comun acord, daca situatia financiara a Asociatiei permite aceasta
  •  distribuirea catre fiecare apartament a fisei analitice a apartamentului precum si a tipizatelor specifice activitatii administrative (fise citiri indecsi apometre,fise caldura, etc.) si explicarea acestora in cazul se solicita in mod explicit de catre proprietarii care au nelamuriri cu privire la modul de repartizarea a cheltuielilor
  •  acces online la documentele personale si cele comune prin soft specializat securizat cu parola pentru fiecare proprietar in parte. In orice moment puteti accesa de oriunde, fie de pe laptop sau de pe telefon ori tableta, factura defalcata pe cheltuieli si costuri aferente apartamentului Dvs dar si intregului imobil pentru a stii exact unde si cum sunt folositi banii dumneavoastra